Fysioterapia

Olen kouluttautunut tuki- ja liikuntaelinongelmien hoitoon, ennaltaehkäisyyn ja kuntoutukseen. Useimmat nivel- ja lihasoireet ovat lähtöisin virheellisistä asento- ja liiketottumuksista. Uudistamalla käsityksen liikkeestä saamme aikaan muutoksia liikuntakäyttäytymisessä. Muutos mahdollistaa oireiden tehokkaan hoidon ja ennaltaehkäisyn.

Urheilufysioterapian tavoitteena on lisätä aktiiviliikkujan tai urheilijan terveitä ja laadukkaita  liikkumis- ja harjoittelupäiviä. Siinä keskitytään liikunnassa ja urheilussa ilmenevien vammojen ennaltaehkäisyyn, kuntoutukseen ja hoitoon (myös leikkaushoitoa vaatineet vammat) – yksilöllisesti ja kokonaisvaltaisesti lajin vaatimukset huomioiden. Tullaksesi vastaanotolle sinulla ei tarvitse olla akuuttia vammaa. Fysioterapian keinoin saat arvokasta tietoa kehosi toiminnasta ja liikehallinnasta. Olen myös tukena, kun tarvitset tukiharjoittelussa suunnittelua ja ohjausta. Autan tarvittaessa urheilijaa tai aktiiviliikkujaa yhdessä valmennuksen kanssa.

Äitiysfysioterapia on kokonaisvaltaista ennaltaehkäisevää tai kuntouttavaa fysioterapiaa, jossa olen erikoistunut raskauden aikaiseen ja synnytyksen jälkeiseen hoitoon. Fysioterapiassa voidaan hoitaa äitiä manuaalisin tekniikoin tai ohjata harjoitteita, jotka ovat turvallisia tehdä koko raskausajan sekä synnytyksen jälkeen. Olipa synnytyksestä kulunut kuukausia tai vuosia, fysioterapiasta on hyötyä kaikille äideille, jotka haluavat palautua raskaudesta ja synnytyksestä parhaalla mahdollisella tavalla. Vastaanotolle kannattaa tulla, vaikka keho ei erityisemmin oireilisi.

Ajanvaraukseen pääset tästä.